Tuesday, October 9, 2007

در باره ی شرکت نیکان سازه


شرکت نیکان سازه یکی از با سابقه ترین شرکتها در زمینه ی اتوماسیونهای خانگی و صنعتی در ایران می باشد که با ارایه ی محصولات؛ از بهترین های اروپا با هدف ارتقای فرهنگ استفاده از تکنولوژی روز دنیا، گام هایی هر چند کوچک ولی موثر برداشته است تا ایرانیان عزیز، همگام با مردم سایر کشورهای پیشرفته دنیا، با استفاده از این سیستم ها، طعم شیرین راحتی، آسایش و امنیت را حس نمایند کادر مجرب این شرکت از سال 1369 در کشور ایران با طراحی و ساخت دربازکن های پنوماتیک کار خود را شروع نموده، ولی به مرور زمان و احساس نیاز به سیستم های هوشمند و دارای استاندارد جهانی، ما را بر آن داشت تا در سال 2003 میلادی با ثبت شرکت به نام نیکان سازه و با مراجعت به کشور ایتالیا و شرکت در دوره های پیشرفته ی شرکت های معظمی چون Nice – Serai – Kopron این نوع محصولات و دانش فنی را برای ایرانیان مشکل پسند به ارمغان بیاوریم که در آنها فاکتورهای مهمی از جمله: کیفیت، امنیت، دقت و زیبایی به نحو اکمل بکار گرفته شده باشد .
سیستم مدیریت شرکت استوار بر پایه ی مشتری مداری، صداقت در گفتار و انجام کار، دقت، سرعت و ارایه خدمات و پشتیبانی به روز میباشد، چرا که همیشه حق با مشتری است و هماره بر این اعتقادیم که فروش پایان کار نبوده بلکه شروع یک دوستی و مودت دو طرفه است .
پروژه های انجام شده در داخل و خارج از ایران به دست کادر توانمند شرکت نیکان سازه، همه و همه مرهون لطف خداوند منان و پشتیبانی شما مشتریان گرامی ما است.
ما برای اعتلای فرهنگ اطلاع رسانی و اثبات حسن نیّت مان همیشه آماده پاسخگویی و ارایه مشاوره به صورت رایگان بوده و دستان مهربان شما را به گرمی و صمیمانه می فشاریم.

آدرس سایت اصلی ما: www.nikansazeh.com ، خوشحال می شویم ما را از نظرات و پیشنهادهای خود بهره ای بزرگ ببخشید.
بزرگترین افتخار برای ما عضویت شما در فامیل بزرگ استفاده کنندگان محصولات و خدمات عرضه شده از سوی شرکت نیکان سازه می باشد.


No comments: